Några citat efter kvällens match


Guidolin:


"Vinst, utan att förtjäna det, de viktigaste matcherna".


"Vi presterade inte en av våra bättre matcher under den tid jag varit här. Vi var inte bra idag, men vi gav inget gratis".


"Daniele(Paponi) bekräftar att han mår bra och är i form och han gav allt, han gjorde inte bara ett mål som var viktigt, utan han spelade bra under hela sitt inhopp. Jag har ett stort förtroende för honom".


Morrone:


"Det kanske hade varit mer rättvist med ett oavgjort resultat".


"Vi tror på oss själva och det vi gör".


"Oturligt ja, jag tycker det är väldigt tråkigt för jag hade gärna velat spela den matchen" - Om sitt gula kort som betyder avstägning mot sin tidigare klubb Livorno nästa helg.


Berta:


"Vi för en dialog med tränaren varje vecka, diskutera eventuella möjligheter för framtiden. Vi har en mycket bred trupp: därför kommer vi skicka någon spelare att få speltid, sen får vi se. Vi är redo att tillfredsställa vår tränare". - Om möjliga nyförvärv i januari.


Castellini:


"Det här berör mig, men det är mer en fråga av vänskap, för vi är alltid tillsammans, till lunch och till middag, vi tillhör den lilla gruppen som är singlar. Det är tillfälle att dedikera men det är en större tillfälla att njuta av erövrade poäng" - Om hans nyfunna sammarbete med Paponi.


Kommentarer
Postat av: Emil P

Tror inte det är omöjligt att de kommer svänga om parma i januari. Vi ska gå upp i Serie A igen, och de vet Ghirardi om :)

2008-11-16 @ 16:02:06
Postat av: Fredrik

Sväng om med Ghirardi vid rodret är det alltid. Men har vi ekonomi att värva? Jag är tror inte det...

2008-11-16 @ 17:09:08
Postat av: Reginaldo

Finns alltid möjlighet att plocka in spelare på delägarskap och på lån.

2008-11-16 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0