Presskonferens med Lucarelli

s
Någon som sett denna dokumentär?

Presskonferensen verkar ha inlett ganska passivt där Guidolin närvarade och där Mister själv försvarade Lucarelli då det väl hettade till. Efter ett tag ställs Lucarelli mer och mer tills svar och svarar sedan på en del intressant frågor utan Guidolins hjälp.


Kommer du att återvända till Livorno i januari?


"Jag vet inte, men just nu vill jag bara fokusera på matchen... men jag förstår om ni undrar..."


Det har pratats om en överenskommelse med Spinelli...


"I verkligheen så finns det ingen överenskommelse, det har varit delade meningar, men Spinneli har bara nåt en deal med mitt företag som innebär nya jobb. Givetvis har jag varit i kontakt med Spinelli via telefon. I och med affärerna har jag velat prata med honom personligen! Det här behöver inte betyda att vi har en överenskommelse för min karriär".


Därför, är det läge att oroa Parmas supportrar, kan det här bli din sista säsong i Parma?


"Jag vet inte om det här oroar Parmas supportrar, i alla fall inte alla... Är det något jag har lärt mig av min tid som fotbollspelare så är det att jag inte ska säga något pga riskerna att bli citerad fel, jag repeterar, jag vill bara fokusera och prata om matchen på lördag".


Lucarelli fortsätter sedan prata om lite om sin tid i Livorno och att det alltid har varit klubbens i hans hjärta, även då det gått tyngre för klubben. Han säger att han har sett alla Livornos matcher denna säsong och att han vet att det kommer bli en svårt match och att Livorno har en farlig offensiv i Diamanti och Tavano. Han säger också lite oväntat att det inte finns något att förbättra i Parmas offensiva spel just nu. Sen avslutar han intervjun med att säga att han alltid givigt allt på planen och att han givetvis ska göra det på lördag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0