Spinelli: - "C.Lucarelli kommer inte att återvända till Livorno"

l
Spinelli och Lucarelli

Såpan fortsätter. Idag skriver media om att en affär ska vara nära. Osannolika rykten om att Tavano ska gå i motsatt håll, och att Foschi ska vara någon form av medlare då han sägs ha daglig kontakt med såväl Spinelli och Ghirardi nämns också. Rykten som nu fått Spinelli att tala med media(Corriere dello Sport):

- "Jag har fått ryktena rapporterade till mig och för mig kan jag inte se det här hända. Det är en fråga om ett högt pris, från Parma, mycket högt: och även värdet av en spelare...".


Kommentarer
Postat av: Emil P

Tack för att du håller en uppdaterad i såpan :). Tror han lämnar trots allt, men det gör mig inte så mycket, bättre vi får pengar från försäljningen till någon med lite mer hjärta...

2008-11-20 @ 15:52:45
Postat av: Edvin

luca får lämna alla dagar i veckan, om han spelar mot livorno i helgen vet jag inte vad jag gör. bättre o ha två anfallare som vill göra måål o vinna..

2008-11-20 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0